Вівторок, 21.11.2017, 05:29
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Методичні заходи | Реєстрація | Вхід
Меню сайта

Педагогічна преса

Ел.реєстрація

Календар

Календарь
«  Листопад 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

Наш опрос
Оцените мой сайт
Всього відповідей: 42

Форма входа
Новичёк
Гості
05:29

Семінар-практикум

«Місток порозуміння між батьками та дошкільним закладом »

 

Мета: 

підвищення рівня професійної майстерності педагогів ДНЗ у питаннях взаємодії з родинами вихованців.

Керівник семінару: Мазуренко І.М.

Учасники: педагоги закладу, батьки та учасник АТО.

 

Завдання

1. Уточнити і систематизувати знання педагогів з проблеми взаємодії з батьками. Провести міні - моніторинг знань педагогів в цій області.

2. Активізувати педагогічне мислення вихователів як основу використання нетрадиційних форм роботи з батьками в ДНЗ, стимулювати розвиток у них творчості та професійної активності.

3. Підтримати інтерес педагогів до подальшого вивчення даної теми.

 

 Дводенний семінар-практикум для педагогів

«Від національної свідомості до патріотизму»

 

Мета: 

  • підвищити рівень теоретичної підго­товки педагогів та батьків щодо питань патрі­отичного виховання в умовах сьогодення, розкрити необхідність посилення патріотичного виховання;
    • формувати в учасників семінару любов до рідного краю, толерантні якості дитини в системі патріотичного виховання;
  • узагальнити та розширювати знання  про місто, в якому вони живуть, його історичне минуле та сьогодення;
  • виховувати почуття патріотизму, національної свідомості, людяності, гордості за рідне місто, його людей.

 

Керівник семінару: Чубата Т.М., Мазуренко І.М.

Учасники: педагоги закладу, батьки та учасник АТО.

 

Заняття №1

Громадянин виховується з дитинства

1.  Родинний творчий вечір «Хай в серці кожної людини живе любов до України»

2.  Вікторина «Чи знаєте ви Україну?»

 

Заняття №2 

Прилуки – найкраще місто в Україні.

1.     Герої завжди поміж нас ( зустріч з учасником АТО)

2.     Флешмоб «За єдину Україну» (колективне виготовлення прапору)

3.     Проведення тематичної фотовиставки «Стежками рідної Прилуччини»

Домашнє завдання: Виготовлення оберегу для учасників АТО

 

 

 

РОБОТА ТВОРЧОЇ ГРУПИ

"Мультисеносрний підхід - стимулятор впливу на органи чуття 

МЕТА:   урізноманітнювати діяльність дошкільного закладу, створення сенсорної кімнати з метою практичного використання її в роботі з дітьми з особливими освітніми можливостями.

Завдання:

  1. забезпечити і підвищити якість дошкільної освіти через створення комплексного методичного забезпечення освітнього процесу з використанням різноманітних форм роботи з педагогами, створити  навчально – матеріальну базу;
  2. Удосконалювати педагогічну майстерність педагогічного колективу;

-  розробити систему занять та вправ у сенсорній кімнаті;

3.  Запровадити нетрадиційні форми роботи;

4. Об’єднати зусилля навчального закладу, батьківської громади у створенні оптимальних умов для розвитку та реалізації дітей з особливими освітніми можливостями в соціумі.

 

Термін проведення: протягом двох років, згідно плану 4-й четвер. Протягом 2015-2016 н.р. творча група працюватиме на підготовчому та системно-організаційному етапах.

КЕРІВНИК:  завідувач Зозуля Н.М.

УЧАСНИКИ: вихователі групи РВД та ПОРА, спеціалісти закладу.

 

 

з/п

Дата проведення

Зміст роботи

Форми проведення

Відповідальний

1.

Вересень 2015 р.

1.Ознайомлення з планом творчої групи.

2. Розподіл обов’язків 

3. Огляд методичної літератури щодо сенсорної стимуляції дітей з ООМ. Погляд науковців на питання сенсорного виховання дітей

4. Домашнє завдання. Підготувати мультимедійні презентації про різні органи чуття.

План роботи

 

 

Інформація

Завідувач Зозуля Н.М.

 

 

 

 

 

Учасники творчої групи

2.

 Листопад 2015 р.

 1.  Ознайомлення з технологією Л.Карабаєвої "Чую, бачу, роблю"

2. Розробка діагностичного анкетування учасників «Сенсорні відчуття».

3. Мультимедійна презентація про органи чуття людини.

Презентація  

Керівник творчої групи

Вчителі-дефектологи Теплова Л.О.,

Лапшук Н.П.

 

3

Грудень 2015 р.

1. Методичне та програмне забезпечення згідно вимог Базового компоненту. 

2. Діагностика стану сенсорних аналізаторів дітей

 

 

 

Інформація

 

 

 

 

 

 

 

 Всі учасники творчої групи

4

Лютий

1 Домашнє завдання.(Заняття з використанням Технології «Чую, бачу, роблю»)

2. «Психолого-педагогічні аспекти сенсорної стимуляції різних органів відчуття дітей дошкільників з особливими освітніми можливостями»

3. Презентація занять з використанням Технології «Чую, бачу, роблю».

4. Домашнє завдання. Виготовлення посібників щодо Технології.

 

. Презентація + перспектива р/ігор Тонкошкур

 

 

Міні-лекція

Вихователі, інст. з ф/к

 

 

Практичні психологи Василенко Ю.Л., Теплова Л.О.

5

Березень

1.(Огляд посібників щодо Технології «Чую, бачу, роблю».

2.Технологія Глена Домана як один із аспектів сенсорного сприйняття дітей з ООМ.

3.Основи роботи за методикою Глена Домана та вплив її на розвиток сенсорних каналів у дітей з ООМ.

4. Виготовлення карток для  читання за даною методикою.

Домашнє завдання. Зібрати матеріали для створення відеотеки з даної теми.

Презентація д/ з

 

Інформація

 

 

Лекція

 

 

 

Практична робота

Вчитель-логопед Мариноха Т.В.

 

Квітень

1. Використання мультимедійних та розвивальних фільмів в роботі з дітьми з розвитку сенсорної стимуляції різних органів відчуття

2.Перспективне планування корекційної роботи з використанням ІКТ щодо Технології «Чую, бачу, роблю»

3. Створення банку мультисенсорного підходу до інноваційної Технології «Чую, бачу, роблю»

4.Вплив навколишнього світу на сенсорний розвиток дітей з ООМ

5.Д/з. Добірка д/ігор згідно вимог Програми розвитку дітей дошкільного віку з розумовою відсталістю

Консультація

 

 

 

Перспективний план роботи

 

 

Відеоаудіотека

 

 

 

Презентація

Вихователь

 Мазуренко І.М.

 

 

Вихователі

 Мазуренко І.М.,

Чубата Т.М.

 

Учасники групи

 

 

 

Вихователь Чубата Т.М.

 

Травень

5. Звіт роботи творчої групи за І рік роботи

Презентація

Завідувач Зозуля. Н.М.

 

Семінар-практикум

«Технологія: Чую, бачу, роблю за І. Карабаєвою»

МЕТА: підвищити компетентність педагогів щодо сенсорної стимуляції різних органів відчуття у житті дитини з інтелектуальними вадами відповідно до Базового компонента дошкільної освіти (нова редакція) як Державного стандарту та програми виховання для розумово відсталих дітей, та дітей ЗПР. Активізувати знання педагогів шляхом залучення до інтерактивних форм роботи, зважаючи на попередній досвід. Допомогти педагогам і фахівцям в організації роботи по сенсорній стимуляції.

ЗАВДАННЯ: 1.Закріплення уяви про зміст і особливості сенсорного розвитку з інтелектуальними вадами.

2. Розвивати творчий потенціал педагогів.

КЕРІВНИК: Теплова Л.О., практичний психолог

УЧАСНИКИ: педагоги та спеціалісти.

ЗАНЯТТЯ 1.

1. Анкетування учасників «Сенсорні відчуття»

2.Міні-лекція «Психолого-педагогічні аспекти сенсорної стимуляції різних органів відчуття дітей дошкільників з особливими освітніми можливостями»

3. Презентація домашнього завдання. Мультимедійна презентація про органи чуття людини.

4.Майстер-клас: моделювання навчального заняття: «Апельсин та його тропічні родичі» з використанням технології «Чую, бачу, роблю».

5.Вправа «Трибуна вільних думок»

6.Підсумок.

ЗАНЯТТЯ 2.

1.Психологічна гра «Струмок радощів»

2. Презентація дидактичних ігор.

3. Завдання: «З’ясувати основну мету гри»

1) Підібрати однакові предмети,

2) Кожний предмет у свою коробку

3) Знайди предмети схожі одне на одного.

4. Гра «Бродилка».

5. Гра «Передай малюнок».

6. Гра «Відгадай-но»

7. Вправа на розвиток сенсомоторики «Намалюй емоції»

8. Завдання: зачитати свій комплекс гімнастики для очей.

9. Вправа на розвиток асоціативної пам’яті «Парочки»

10. Гра «Аплодисменти»

11. Підсумок.

 

ДІЛОВА ГРА

«Щоб зростали діти працьовиті»

МЕТА: привернути увагу педагогів до проблеми трудового виховання дітей, принципів та форм роботи. Створити можливість для застосування їхніх психолого-педагогічних знань про трудове виховання дітей. Залучити  педагогів до продуктивної праці.

КЕРІВНИК: вихователь Демченко Г.А.

УЧАСНИКИ: педагоги закладу, спеціалісти.

ХІД гри

1. Теоретична частина: «Запитуйте - відповідаємо».

2. Педагогічний диктант.

3. Розв’язування проблемних ситуацій.

4.Інтеоектуальна гра «Народна мудрість».

5. Скарбничка «мудрих думок».

6. Рекламне агентство.

7. Художня праця.

 

ДІЛОВА ГРА для вихователів

« СЛОВЕСНА ВІКТОРИНА»

МЕТА:  Підвищення теоретичного рівна педагогів

ЗАВДАННЯ: - ознайомлення педагогів із практичними матеріалами;

 - моделювання професійної діяльності педагогів із використанням методів активного навчання.

КЕРІВНИК: вчитель-логопед  Мариноха Т.В..

УЧАСНИКИ: педагоги закладу.

ХІД гри

1 Конкурси:

 - « Розминка»

 - «Збери слово»

 - «Найздогадливіші»

 - «Найуважніші»

 - «Змагання скоромовок»

2. Домашнє завдання.

 

 

 

 

 

 

 

 

Годинник

Дитяче РАДІО

Погода

Мини-чат
200

Поиск

Архив записей

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Друзья сайта
  • Управління освіти Прилуцької міської ради
  • Міський методичний центр
  • Міністерства освіти, науки, молоді та спорту
  • Усе про освіту
  • ЕЛЕКТРОННА РЕЄСТРАЦІЯ ДІТЕЙ


  • Copyright MyCorp © 2017
    Конструктор сайтів - uCoz
    Дизайн сделан студией ZeroParking