Вівторок, 17.10.2017, 04:44
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Музичний калейдоскоп | Реєстрація | Вхід
Меню сайта

Педагогічна преса

Ел.реєстрація

Календар

Календарь
«  Жовтень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Наш опрос
Оцените мой сайт
Всього відповідей: 42

Форма входа
Новичёк
Гості
04:44

 

«Музика – це мова, яку розуміє лише душа,
але душа ніколи не зможе її перевести на іншу мову»

                                                                                               Арнольд Беннет

 

    

                   

Музичний керівник ДНЗ № 23                                                                                           

Стаж роботи :  роки

Закінчила   і отримала повну вищу освіту та отримала кваліфікацію вчителя музики,етики та естетики.

Педагогічне кредо: Дитина – це не посудина, яку потрібнозаповнити, дитина – факел, який требазапалити.

Працюю над проблемою: « »                                     

                                             

Багато тепла і ласки віддає нашим дітям, відкриваючи двері в світ прекрасного, музичний керівник. Навчаючи дітей слухати музику, виконувати музично - ритмічні рухи, співати, грати на дитячих музичних інструментах. 

За оцінкою ряду дослідників, в колисках людської цивілізації – Китаї, Індії, Єгипті, Давній Греції – лікарі, філософи й музикантивикористовували звуки музики для лікування. На сучасному етапі розвитку музична терапія далеко просунулася в дослідженні впливу музичного досвіду на розвиток особистості. Відповідь на запитання, чому музика настільки тісно торкається до глибинних шарів нашої різноманітної особистості, потрібно шукати у минулому, коли ми ще були в материнській утробі й відчували музику ритму материнського серця, музику її тіла, музику її подиху й голосу. Багато дослідників показали, що музика посилює метаболізм (обмін речовин), посилює або зменшує мускульну енергію, змінює дихання, змінює кров'яний тиск, дає фізичну основу для емоцій. Дітям, які мають рухові порушення, затримку розумового розвитку, які часто ізольовані від суспільства, музичні заняття допомагають збагатити знання про навколишній світ, прищепити любов до музики, навчити слухати й розуміти, як і про що розповідає музика. Для того, щоб музика позитивно вплинула на розвиток і виховання малят, необхідно враховувати особливості дітей із церебральним паралічем та ЗПР. Таким дітям на музичних  заняттях пропонується ігровий матеріал для розвитку тактильного сприйняття (м'які іграшки, гумові іграшки за методикою М. Монтессорі).

 

Особливо важливою ланкою музичного заняття є формування музично-сенсорних здібностей у дітей   дошкільного віку.В основі розвитку їхніх музично-сенсорних здібностей лежить вслухування, розрізнення, відтворення чотирьох основних властивостей звуку – висоти, тривалості, тембру, сили. Розвиваючи музичний слух дитини, до занять з музичного заняття включені музично-дидактичні ігри з певним змістом і правилами. В основі їх лежать навчальні завдання, спрямовані на освоєння різних властивостей музичного звуку.Нерідко в дітей із церебральним паралічем характерні розлади емоційно-вольової збудливості, дратівливості, руховому розгальмуванню, в інших – у вигляді загальмованості, сором'язливості.
Тому завдання підбираються індивідуально.

Годинник

Дитяче РАДІО

Погода

Мини-чат
200

Поиск

Архив записей

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Друзья сайта
  • Управління освіти Прилуцької міської ради
  • Міський методичний центр
  • Міністерства освіти, науки, молоді та спорту
  • Усе про освіту
  • ЕЛЕКТРОННА РЕЄСТРАЦІЯ ДІТЕЙ


  • Copyright MyCorp © 2017
    Конструктор сайтів - uCoz
    Дизайн сделан студией ZeroParking