Вівторок, 17.10.2017, 04:49
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Сторінка логопеда | Реєстрація | Вхід
Меню сайта

Педагогічна преса

Ел.реєстрація

Календар

Календарь
«  Жовтень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Наш опрос
Оцените мой сайт
Всього відповідей: 42

Форма входа
Новичёк
Гості
04:49

Логопед

Мариноха Тетяна Василівна

Працюю над проблемою організації мовленнєвої діяльності дітей та формування мовленнєвої компетенції у грі.

Педагогічний  стаж: 26 років  

На посаді  логопеда – 10 років          

Спеціаліст вищої категорії.

Закінчила Український державний педагогічний  університет ім.М.П.Драгованова  за спеціальністю «дефектологія».      

Педагогічне кредо:  «Прийняти дитину сьогодні з будь-яким рівнем успіху, щоб завтра разом сягати нових обріїв».

Основний контингент які відвідують наш садок складають малята в яких затримка мовлення розвивалась на фоні  інших аномалій центральної нервової системи. Характерною особливістю у дітей з затримкою мовленнєвого розвитку є інші відхилення фізичного та психічного розвитку. Багатоманітність форм аномалій вимагає індивідуального підходу до кожної дитини, специфічно-лікувально-відновлювальних та корекційно-педагогічних заходів.

 Одним із основних розділів роботи є розвиток апарату мовлення дітей, його гнучкості, чіткості, податливості волі і намірам.

ЗАВДАННЯ ЛОГОПЕДИЧНОГО

ВПЛИВУ

І. Підготовчий етап передбачає розвиток:

- музичного, звуковисотного, тембрового, динамічного слуху;

- співочого діапазону голосу;

- почуття ритму;

- слухової уваги;

- просторової орієнтації рухів;

- загальної та дрібної моторики, міміки;

- мовної моторики для загального формування артикуляційної бази звуків.

ІІ. Етап формування первинних вимовних умінь та навичок (постановки звуку, автоматизації, диференціації):

- продовження розвитку немовних функцій підготовчого етапу;

- удосконалення мовної моторики (здатність переключатися, координація,
точність виконання рухів);

- розвиток процесів мислення: порівняння, удосконалення звуковисотного та
динамічного слуху);

- розвиток фонематичного сприймання;

-  встановлення зв'язку між звуком і його музичним образом.
ІІІ. Етап формування комунікативних умінь та навичок:

-  закріплення рухових умінь, вироблення рухових навичок;

-  подальший розвиток музичного слуху;

-  розвиток співочого діапазону голосу;

-  мовної моторики;

-  фонематичного сприйняття;

-   формування навичок правильного вживання звуків у різних формах та видах
мови, в усіх ситуаціях мовного спілкування.

Годинник

Дитяче РАДІО

Погода

Мини-чат
200

Поиск

Архив записей

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Друзья сайта
  • Управління освіти Прилуцької міської ради
  • Міський методичний центр
  • Міністерства освіти, науки, молоді та спорту
  • Усе про освіту
  • ЕЛЕКТРОННА РЕЄСТРАЦІЯ ДІТЕЙ


  • Copyright MyCorp © 2017
    Конструктор сайтів - uCoz
    Дизайн сделан студией ZeroParking