Четвер, 22.08.2019, 07:55
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Авторські перлини | Реєстрація | Вхід
Меню сайта

Педагогічна преса

Ел.реєстрація

Календар

Календарь
«  Серпень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Наш опрос
Оцените мой сайт
Всього відповідей: 42

Форма входа
Новичёк
Гості
07:55

 






Досвід роботи вчителя-дефектолога Теплової Л.О., вміщений у вищевказаному посібнику, містить перелік орієнтованих технологій комунікативної компетентності дошкільника з обмеженими розумовими можливостями. Особливості пізнавальної діяльності, розумових операцій накладають відбиток на мовленні аномальної дитини. Однак, при використанні перелічених технологій з формування комунікативного мовлення у цих дітей досягається успіх. Матеріали посібника опробовані автором протягом 2006-2008 н.р. Методичний посібник призначений  для вихователів, логопедів, психологів дитсадка в роботі з дітьми з обмеженими розумовими можливостями та вчителів допоміжної школи.





 
Досвід роботи вихователя Степенкової Тетяни Миколаївни.

Творча обдарованість дитини, як і окремі її здібності, не дається їй у готовому вигляді від природи,  а тим більше дитині з особливими освітніми можливостями. Неординарний підхід до виявлення елементарних творчих здібностей у дітей дошкільного віку з особливими освітніми можливостями та створення відповідних умов для їх розвитку - одне із пріоритетних завдань педагогічних працівників дошкільної галузі . Завдяки образотворчій діяльності, яка спрямована на виявлення особливостей елементарних художньо-творчих проявів дітей дошкільного віку, відбувається розвиток елементарних творчих проявів та емоційно-позитивного ставлення дітей з особливими освітніми можливостями до образотворчого мистецтва, до оточуючого, засвоєння ними художніх технік малювання. Саме цій актуальній проблемі присвячує свою роботу Степенкова Тетяна Миколаївна.

  Вихователь акцентує увагу на тому, що завдяки проведеній роботі у дошкільників з особливими освітніми можливостями формуються естетичні почуття, прищеплюється любов до образотворчого мистецтва, розвивається елементарна фантазія, бажання вигадувати щось нове, цікаве, активізується художній потенціал дошкільників. Нею розроблена система перспективного планування занять з використанням нетрадиційних технік, представлені конспекти занять, зроблена добірка дидактичних ігор, які сприяють розвитку елементарних творчих здібностей.

Методичні рекомендації щодо проведення роботи з образотворчої діяльності дозволяють підвищити рівень освіченості вихователів, допомагають кожному читачеві стати активним учасником творчого процесу та  побудувати процес навчання.

Робота складається із органічно поєднаних частин, які наочно розкривають систему роботи вихователя. Модель її досвіду опирається на сучасні наукові досягнення, відповідає сучасним програмовим вимогам.




 

Головний стратегічний напрям розвитку світової та вітчизняної системи освіти лежить в площині вирішення проблем розвитку особистості дитини  та педагога, технологізації цього процесу.

 Проблема сьогодні полягає в тому, щоб надати вчителю методологію вибору та механізм реалізації відібраного вченими змісту освіти в реальному освітньо-виховному процесі як з урахуванням інтересів та здібностей дітей, так і його особистої творчої індивідуальності. Окремі форми і методи навчання повинні поступитися цілісним педагогічним технологіям загалом і технології навчання – зокрема.

   Безумовно, саме дитина  є головною дійовою особою у розвитку та навчанні, але тільки на рівні реалізації своєї мети, а не у виборі технології навчання. Для дитини не існує традиційної чи інноваційної технології. Є звичні або нові способи діяльності на занятті, запропоновані вихователем чи вчителем-дефектологом.

 Такою являється наведена створена за останні роки освітня технологія «Ґудзик – як новий матеріал в освітньо-виховному процесі», кінцевою метою якої є гармонійний розвиток особистості дитини і дорослого, спрямований на корекцію інтелектуальних та психофізичних вад та пристосування дитини в соціумі.

       Автори (Теплова Л.О., вчитель-дефектолог та практичний психолог, Василенко Ю.Л., практичний психолог, Лапшук Н.П., вчитель-дефектолог) дають розширений опис організації роботи з нетрадиційним матеріалом – ґудзиком та доводять, що практичне використання їхнього досвіду роботи сприяє реалізації дитячої допитливості, елементарного творчого потенціалу дітей з особливими освітніми можливостями, а, особливо, сприяє корекції інтелектуальних можливостей даної категорії дітей. Методичний посібник відповідає вимогам Базової програми розвитку дітей дошкільного віку «Я у Світі». В ньому використовується перспективний педагогічний досвід роботи видатних психологів та педагогів дошкільної освіти.

Вагомим практичним внеском є розроблені педагогами перспективне планування роботи з гудзиком, конспекти занять,  дидактичні ігри з сенсомоторного розвитку.



                                                                                                              

Вчитель-логопед Мариноха Тетяна Василівна видала авторський посібник з віршованими казками для роботи з дітьми молодшого дошкільного віку, який вміщує дві казки на новий лад. Казки мають цілісний дотепний, захоплюючий і водночас повчальний зміст, яскраве оформлення. Це дає можливість розвивати і збагачувати словник дитини, активізувати мовлення та вміння висловлювати свою думку.



Годинник

Дитяче РАДІО

Погода

Мини-чат
200

Поиск

Архив записей

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Друзья сайта
  • Управління освіти Прилуцької міської ради
  • Міський методичний центр
  • Міністерства освіти, науки, молоді та спорту
  • Усе про освіту
  • ЕЛЕКТРОННА РЕЄСТРАЦІЯ ДІТЕЙ


  • Copyright MyCorp © 2019
    Конструктор сайтів - uCoz
    Дизайн сделан студией ZeroParking