Четвер, 17.10.2019, 21:06
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Консультативна | Реєстрація | Вхід
Меню сайта

Педагогічна преса

Ел.реєстрація

Календар

Календарь
«  Жовтень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

Наш опрос
Оцените мой сайт
Всього відповідей: 42

Форма входа
Новичёк
Гості
21:06





Консультація для батьків.



Причини затримки мовлення



Перша причина. Домінування процесу розуміння мовлення
співрозмовників пригнічує процес активної мовленнєвої діяльності дитини. Вона
здатна показа­ти рукою, вказати поглядом, поворотом голови без­ліч речей, про
які її запитують, правильно виконати вказівки дорослого. А той очікує від неї
появи перших слів, покладаючись на те, що вона розуміє їх, і не переймаючись
потребою створення ситуацій пред­метної дії. Коли малюк активний у різних
життєвих проявах, зацікавлено та з розумінням слухає дорос­лого, то зрештою він
заговорить. Це, найімовірніше, буде «прорив» мовленнєвої активності, що приємно
здивує тих, хто поруч із ним.



Друга причина. Етапи оволодіння дитиною сло-вами-назвами
тривалий час є незмінним. Дорослі просто називають предмети та об'єкти, які
виклика­ють у неї інтерес, і зовсім не пояснюють їхніх ознак та властивостей,
не показують, як можна діяти з ними. Розповіді, бесіди, читання творів
художньої літератури, спільні ігри з малюком лише поодинокі.



Третя причина. Батьки вважають, що прояви їх­ньої любові
забезпечать повноцінний мовленнєвий розвиток дитини, і вживають лагідні слова
до неї про­тягом перших двох років. Вони не усвідомлюють, що суто емоційне
спілкування (як вид діяльності) має до­мінувати значно коротший відтинок часу.



Четверта причина. Велика кількість іграшок, яких у дитини
стає дедалі більше, захоплює її. Дитині до­сить звичайного маніпулювання ними,
причому вона



проявляє лише звукову активність. Задоволені й до­рослі,
вважаючи, що малюк уже здатний бавитися сам, не набридає їм, і що з окремих
звуків неодмінно вийдуть слова.



П'ята причина. Поява дитячих слів — цілком за­кономірний
процес. Дитина ще не здатна вимовити слово так, як воно звучить в устах
дорослого. Роз­виненість м'язів її артикуляційного апарата ще не досконала, що
й призводить до спотворення, замі­ни, пропусків звуків. Дитячий же варіант
слова роз­чулює, захоплює дорослих, і вони, щоб продовжити свій емоційний стан
чи викликати таку саму втіху у знайомих чи родичів, вживають це слово у власно­му
мовленні. Тож дитина має спотворений зразок для наслідування і не відчуває
потреби в удосконаленні своєї звуковимови.



Шоста причина. «Зчитуючи» жести, звукокомп-лекси, міміку
дитини, батьки розуміють усе це й ураз задовольняють її потреби. Отже, для неї
не актуалізу­ється потреба докладати мовленнєвих зусиль.



Сьома причина. Дорослі переважно доглядають за малюком, а
мовленнєвому спілкуванню з ним не надають належного значення та ваги. Його
голосові реакції залишаються поза увагою й без відповіді, сти­мулу до їх
активізації та розвитку немає. Отже, збід­нене мовленнєве середовище
перешкоджає мовлен­нєвому зростанню дитини. Але ж вона не має іншо­го способу
навчитися говорити; як лише наслідуючи мовлення дорослих.

Годинник

Дитяче РАДІО

Погода

Мини-чат
200

Поиск

Архив записей

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Друзья сайта
  • Управління освіти Прилуцької міської ради
  • Міський методичний центр
  • Міністерства освіти, науки, молоді та спорту
  • Усе про освіту
  • ЕЛЕКТРОННА РЕЄСТРАЦІЯ ДІТЕЙ


  • Copyright MyCorp © 2019
    Конструктор сайтів - uCoz
    Дизайн сделан студией ZeroParking