Четвер, 17.10.2019, 20:37
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Сходинки інновацій | Реєстрація | Вхід
Меню сайта

Педагогічна преса

Ел.реєстрація

Календар

Календарь
«  Жовтень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

Наш опрос
Оцените мой сайт
Всього відповідей: 42

Форма входа
Новичёк
Гості
20:37

Справжній педагог постійно у пошуку нових, цікавих, результативних форм і методів навчально – виховного процесу

 
     Наші вихованці – діти з обмеженими освітніми можливостями.
 

    Унаслідок своїх фізичних та психічних від вони повільно засвоюють програмовий матеріал, часом із великими труднощами. 

   Діти з обмеженими освітніми можливостями через уповільненість нервово-психічних процесів тривалий час перебувають під впливом попередніх вражень і стереотипів. Вони приходять на заняття у дещо загальмованому стані й неготові до сприймання нового.
Більшість педагогів-дефектологів і науковців погоджуються з тим, що слід переходити від „передавання знань” до „навчання жити”.
Наш досвід роботи з особливими дошкільнятами підказав, що дітям потрібне  активне навчання, яке приносило б радість. Це найскладніше з усіх завдань. Пошук відповідей на це актуальне питання підвело нас до усвідомлення необхідності впровадження інтерактивного навчання, яке забезпечить такі підходи, головними з яких, є активне, а не пасивне навчання, співпраця, а не змагання, розвиток логічного мислення , а не механічне запам’ятовування. 
    Опрацювавши велику кількість матеріалу, ми збагатили та розширили свої  знання про  інтерактивне навчання.
Впровадження принципово нових підходів до організації роботи з дітьми у базовій програмі, потребувало широкого впровадження новітніх технологій. 
    Застосування інтерактивних технологій допомогло ефективно і своєчасно проводити роботу з усунення у відставанні розумових можливостей, стимулювати в них інтерес і мотивацію, навчати активно мислити, діяти.
Ми опрацювали сучасні інтерактивні технології навчання та виховання, врахували специфіку дітей нашого закладу, поєднали ефективні інноваційні, традиційні методики та власні авторські.
Робота з такими дітьми складна, має певні труднощі, тому спланували змістовну, цікаву, системну роботу, де дитина працює разом з дорослим, взаємодіє з ним.
    Пропонуємо матеріали, розроблені та опробовані на практиці.  

 

Ґудзик - як новий матеріал в освітньо-виховному процесі    
          Ґудзики є багатогранним і цікавим матеріалом, який захоплює дітей, спонукає до активної участі у продуктивній діяльності, а гра з ними позитивно впливає на їхній емоційний стан, створюють додаткові можливості для корекції тактильної чутливості, «мануального інтелекту» дитини. Робота з ґудзиками дає змогу розв’язувати завдання всіх сфер Базової програми. Сукупність форм і методів роботи з ґудзиками, спрямовані на забезпечення освітніх та корекційно – розвивальних завдань можна об’єднати в один термін – гудзикотерапія.
      Метод гудзикотерапії надає необмежені можливості для організації інтегрованої діяльності дошкільнят. Велика різноманітність ґудзиків дає нам можливість використовувати їх для корекційних та розвивальних ігор по ознайомленню і закріпленню таких понять, як колір, форма, величина. Вправляючись з ґудзиками, в дитини розвивається координація рухів, посидючість, довільність психічних процесів, аудіальний, візуальний та кінестетичний канали сприйняття, по скільки вправи виконуються в режимі: почув, побачив, зробив. Не можна недооцінювати релаксаційний вплив на організм дитини різних маніпуляцій з ґудзиками, бажання дитини торкати і перебирати ґудзики,тим більше, що цей предмет раніше був для неї недоступний.
         Таким чином, ми впевнені: роботу з ґудзиками можна органічно вплітати в освітньо - виховний процес, що сприяє розвитку творчого потенціалу дітей, дає можливість ефективно організувати корекційну роботу. 
        Дефектологи та психолог нашого дитсадка цікавий матеріал з ґудзиками, а саме розвивальні та дидактичні ігри з ґудзиками, конспекти пізнавальної розвиваючої діяльності, художнє слово та перспективне планування на рік оформили та вмістили в посібник «Ґудзик - як новий матеріал в освітньо-виховному процесі»
       
     Своїм досвідом роботи з малознайомим, незвичним матеріалом - гудзиком поділилися на сторінках журналу «Дошкільний навчальний заклад» №11-2012 рік у статті «Ґудзик, як перспективний напрям освітньо – виховної роботи в ДНЗ»


 


 



 

Годинник

Дитяче РАДІО

Погода

Мини-чат
200

Поиск

Архив записей

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Друзья сайта
  • Управління освіти Прилуцької міської ради
  • Міський методичний центр
  • Міністерства освіти, науки, молоді та спорту
  • Усе про освіту
  • ЕЛЕКТРОННА РЕЄСТРАЦІЯ ДІТЕЙ


  • Copyright MyCorp © 2019
    Конструктор сайтів - uCoz
    Дизайн сделан студией ZeroParking