Вівторок, 22.10.2019, 17:50
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Виховання | Реєстрація | Вхід
Меню сайта

Педагогічна преса

Ел.реєстрація

Календар

Календарь
«  Жовтень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

Наш опрос
Оцените мой сайт
Всього відповідей: 42

Форма входа
Новичёк
Гості
17:50

Як часто в батьків виникають питання про виховання? Щодня? Ні, напевно, ще частіше. І багато мам і тат опиняються сам на сам зі своїми проблемами. Справді, що робити, якщо малюк регулярно влаштовує істерики? Або гризе нігті? Або боїться темряви?

Ми допоможемо Вам відповісти на питання про дитячу поведінку, скорегувати Ваш підхід до дитини, підкажемо, як краще діяти у певній ситуації.

Рекомендації щодо успішного  виховання

Проблеми  виховання призводять батьків до безпорадності та помилок. Що робити?

1. Повірте в неповторність своєї дитини, у те, що вона єдина, унікальна, не схожа на жодну іншу і не є вашою точною копією. Тому не варто вимагати від неї реалізації заданої вами життєвої програми і досягнення поставленої вами мети. Дайте їй право прожити власне життя.

2.Дозвольте бути собою, зі своїми вадами, вразливими місцями та чеснотами. Приймати її такою, якою вона є.

3.Підкреслюйте її сильні властивості.

4.Не соромтесь виявляти свою любов до дитини, дайте їй зрозуміти, що любитимете її за будь-яких обставин.

5.Не бійтеся «залюбити» своє маля: саджайте його собі на коліна, дивіться

йому в очі, обіймайте та цілуйте, коли воно того бажає.

б.Обираючи знаряддя виховного впливу, вдавайтеся здебільшого до ласки та заохочення, а не до покарання та осуду.

7.Намагайтеся, щоб ваша любов не перетворилась на вседозволеність та бездоглядність.

8.Намагайтесь впливати на дитину проханням — це найефективніший спосіб давати їй інструкції.

Уникайте помилок у вихованні:

1.Не перевищуйте владу у стосунках з дитиною. Батьки, які виступають у ролі головної дійової особи, мають похмурий незадоволений вираз обличчя, втручаються у дитячі ігри, карають і вказують, що, як і коли робити.

2. Не будьте егоїстом, не покрикуйте на дитину при найменших відхиленнях від встановлених вами еталонів її поведінки (дитина заважає вам відпочивати, випадково щось розбила чи розлила, порушує заборону їздити на велосипеді, гратися тощо). Не посилайтеся на зайнятість, головний біль, погане самопочуття.

З. Не будьте ледачими у відносинах з дитиною, що виявляється в непослідовності у вимогах, у стилі виховання, в небажанні відмовитися від своїх справ та захоплень.

4. Не будьте хвальковитими, не хизуйтесь будь-якими успіхами своєї дитини. Не реагуйте гостро на успіхи інших дітей. Будьте скромними, вчіть скромності свою дитину. Завжди враховуйте здібності й інтереси дитини.

5. Не будьте надмірно принциповими. Принциповість не завжди виправдана, але батьки мають упередження, що коли вони так сказали, то так і має бути, навіть якщо їх вимоги не завжди виправдані. У результаті нерідко вдаються до фізичних покарань, позбавляють дитину прогулянки, забороняють улюблені ігри, не розмовляють з нею тощо.

Вийми пальчика з рота!

 Що робити, якщо ваша дитина  час від часу тягне свого пальчика до роту або гризе нігті?

 Батьки обов`язково повинні знати, що «шкідливі звички» є способом розрядки дитини. Більшість звичок з часом зникає. Але є такі, які вимагають лікування, але не ліками, а добрими словами найрідніших людей. Може статися, що таким чином дітки позбавляються від гніву, печалі, подразнення, яке в них накопичується. (у малюка не складаються відношення з іншими дітками, мама с татом часто сваряться або взагалі розлучилися, батьки дуже суворі по відношенню до нього.) В душі у малюка зріє вулкан, але ж він боїться виплеснути його назовні.

В цілому ці «шкідливі звички» дають дитині можливість самій заспокоїтись у стресовій ситуації, коли вона зазнає почуття тривожності. Відбувається регрес, повернення на початок раннього дитинства в ті часи, коли малюка заспокоювали мамині груди, з якими йому було ситно, тепло та затишно.

 Шановні батьки!

— не лайте і не карайте дитину; не бийте їх по руках, не змазуйте пальці перцем або гірчицею. Це травмує дитячу психіку.

— знайдіть причину появлення шкідливої звички та усуньте її;

— вчасно і регулярно стрижіть нігті;

— частіше займайтеся разом з дітьми чимось цікавим, більше бувайте на природі;

— добре допомагає розслаблюючий масаж рук (без акценту на пальцях), голови, комірцевої зони;

 — частіше хваліть малюка, обіймайте свою крихітку, щоб дитинка почувалася захищеною. І не забувайте розповідати малюку,який він ріднесенький та як ви  любите!

Виховання чи насильство?

Чи треба карати дитину? Чи можливо  зовсім обійтися без покарань? Які наслідки можуть мати тілесні покарання у вихованні дітей?

 У світі є багато жахливих речей,                  

але найжахливіше — це, коли дитина боїться

свого батька, матір або вихователя.

                                                 Януш Корчак.

    Насильство над дітьми — будь-яка дія або бездіяльність дорослих, що завдає психологічної або фізичної травми дитині. Найчастіше до дітей застосовують фізичне насильство.

       Фізичні покарання бувають різні, це звісно не лише биття (руками, ременем, палицями тощо), а ще ставлення в кут, інше обмеження руху, мови тощо. Будь-які фізичні покарання мають однакову мету і наслідки, це те саме насильство, а різняться лише прояви. Найпоширенішим з фізичним покарань є биття дітей.

 Чи задумуються батьки, які б'ють своїх дітей над такими питаннями:

 1. Як можна бити та бути жорстоким з тим,  кого любиш? Коли ми когось любимо, то хочемо для цієї людини лише найкращого. А побої це не найкраще. То чи мама, яка б'є дитину дійсно її любить?

 2. Як можна бити слабшого? Про це не думають, коли зривають злість на дитині, бо вона не становить загрози, не може за себе постояти.

 3. Як не розуміти, що це завдає дитині болю не лише фізичного, але і психологічного і лишає слід на все життя? Биття ображає, принижує, лякає дитину, а ще робить або вразливою, або навпаки товстошкірою.

 4. Як не хвилюватися за те, що дитина скопіює поведінку? А вона скопіює. Хочете щоб для вашої дитини сімейне насильство теж стало варіантом норми? Продовжуйте в тому ж дусі.

Чому можна або ще кажуть, що треба бити дитину? Закон, мораль і релігія забороняють чинити насильство над іншою особою.

При такій поведінці батьки виконують невластиві їм ролі і є загрозою для життя і здоров’я власних дітей.

Шановні батьки!

Постарайтеся обрати для покарання інший метод. Важливо дати зрозуміти дитині, що за свої дії треба відповідати. Наприклад, зламав машинку сусідського хлопчика. Поясніть малюкові, що  Коля тепер залишився без іграшки, йому доведеться віддати своє. Наступного разу дитина не стане так необережно поводитися з чужими іграшками.

 Іноді батьки вдаються до фізичного покарання зопалу. А потім жалкують про те, що трапилося і починають задобрювати дитини, дозволяючи йому все. Це неправильно. Ви не стрималися і дуже образили малюка. Але якщо почнете потурати всім його примхам, значить, всі Ваші попередні старання були змарновані.

 До речі, необдумані вчинки зопалу — біда безлічі батьків. Щоб не накоїти справ, перш за все, заспокойтеся. Можна порахувати до десяти, зробити кілька глибоких вдихів. Заспокоївшись, приступайте до розбору польотів. З’ясуйте причину проступку дитини. Поясніть, чому Ви так засмучені його поведінкою. Може виявитися, що дитина так повела себе не спеціально, несвідомо.

 Виховання дитини — велика праця. Тільки терпіння, наполегливо, любов, увага і турбота допоможуть Вам виховати з дитини хорошу людину!

Правила доброти!

Шановні дорослі!

Ви виховуєте дітей, вони беруть з вас приклад. Від вас залежить, якими виростуть діти, як вони будуть ставитися до вас, коли подорослішають.

Навчіть дітей  Д О Б Р О Т І сьогодні, і вони щиро повернуть її вам завтра, через рік, через десять років.

Допоможіть їм знайти вірний шлях – адже вони ще не знають його.

Виправляйте помилки дітей – адже вони ще не знають, як правильно.

Станьте прикладом для дітей.

Це важливо!

 

Навчіть дітей цим правилам:

 1. Даруй любов, допомогу, щирість і вдячність. Чим більше ти їх даруєш, тим більше їх тобі повертається.

 2. Разом веселіше! Інші діти – чудові та цікаві. Радій зустрічі з ними, і вони зрадіють тобі.

 3. Прислухайся до слів та почуттів інших людей, якщо хочеш, щоб люди прислухалися до тебе.

 4. Посміхайся, і тобі посміхнуться у відповідь.

 5. Захищай тих, хто потребує захисту, і тебе захистять, коли тобі це буде потрібно.

 6. Дотримуйся правил гри, грай та перемагай чесно.

 7. Сильні люди – добрі, вони поважають інших. Зі слабших глузують лише слабкі. Стань сильніше і добріше!

 8. Роби добрі справи, і тебе будуть любити і поважати.

 9. Чесність краща за хитрощі та обман. Поводься чесно з іншими та з собою.

 10. Бережи дружбу та друзів!

 

 Шановні дорослі, Ви згодні з цими правилами?  Так?

  Тоді скажіть собі:

 - Я обіцяю докласти всі зусилля, щоб навчити дитину цим правилам.

 - Я обіцяю навчати дитину на власному прикладі.

 - Я обіцяю поважати почуття та думки дитини.

 - Я обіцяю зберігати гідність і повагу до себе, і підтримувати дитину і її намагання бути доброю.

Домашні тварини,  їх роль в розвитку дітей

Іноді батьки задаються закономірним питанням: як уживуться в квартирі дитина і домашня тварина?  А якщо домашнього вихованця ще немає - чи варто заводити його?

 З іншого боку, всі знають, скільки свіжих емоцій можуть внести в нашу повсякденність домашні тварини, і їх значення в розвитку дітей складно переоцінити.

 Саме природа стає найважливішим засобом розвитку і виховання.

Тварини - це джерело перших знань дитини про природу.Побачивши тварину, дитина про спосіб життя та особливості догляду.

Тварини - прекрасний засіб розвитку сенсорики. У спілкуванні з ними дитина вчиться сприймати об'єкт через органи чуття: відчувати форму, величину і колір, а також запах, розташування в просторі, тип рухів та інше.

 Тварини дають грунт для розвитку мислення у дітей. На основі отриманих з життя уявлень про тварин дитина вчиться бачити різноманітні зв'язки і залежності: наприклад, кішка нявкає біля миски - значить, зголодніла, затаїлася і притиснула вуха - полює ...

   У ході спілкування з тваринами у дитини розвивається почуття прекрасного: діти вчаться бачити природну красу домашніх вихованців.

Поруч знаходиться і інша сфера впливу, а саме - моральне виховання дитини за участю тварин. У спілкуванні з твариною дитина відчуває передусім позитивні емоції.

 Також дитина навчається виявляти дбайливе і турботливе ставлення до всього тваринного світу.

 Малюк знайомиться з найпростішими трудовими операціями. Під керівництвом дорослих набуває перших навичок догляду за твариною.

Тварини незамінні в зміцненні фізичного і психічного здоров'я дітей: в процесі прогулянок з собакою, ігор з кішкою або кроликом, та й при догляді за вихованцем діти прекрасно удосконалюються фізично.

  Тварини - це своєрідна "швидка психологічна" допомога для дітей: компенсуючи самотність, вихованці знімають психоемоційне напруження, дають можливість пограти, погладити або потискати себе - це важливо, особливо коли у дорослих не вистачає часу і сил на спілкування зі своєю дитиною. Тварина не замінить батьківську любов, але спілкування з пушистиком буде дитині дуже корисно.

  Нерішучим і замкнутим дітям домашні вихованці нерідко замінюють друзів.

 Спілкуючись з тваринами діти навчаються співчуття, співпереживання, розуміння оточуючих - а це важливо для життя дитини в суспільстві.

  Зайве рухливі діти в спілкуванні з тваринами вдало "скидають" надлишок своєї енергії, при цьому направляючи її в потрібне русло.

  Наявність тварини в будинку дисциплінує. У дитини виховується почуття відповідальності, потреба і вміння піклуватися не тільки про себе, а й про інших - а це найкраща щеплення від егоїзму.

 Якщо дитина боїться собак, доречно було б завести цуценя,  щоб викликати виключно позитивні емоції.

  Оцінить кожен, у кого є домашня тварина, і їх значення в розвитку дітей у плані становлення характеру. Діти, у яких вдома живе кішка, відрізняються безпосередністю і м'якістю, акуратністю і зібраністю, охайністю, схильністю до лідерства, вони дисципліновані, товариські. Ці особливості характеру викликані рисами поведінки самих тварин.

 Останнє - але, можливо, головне: спілкуючись з тваринами, піклуючись про них, дитина вчиться любові, доброти, бережного ставлення до всього живого - того, чого нашому суспільству дуже часто не вистачає.

1. Безумовно приймайте і поважайте дитину.

2. Невдоволення діями дитини не має бути систематичним, інакше воно переросте в неприйняття дитини.

3. Активно вислуховуйте переживання і потреби дитини.

4. Не втручайтеся в заняття, з якими вона справляється самостійно.

5. Допомагайте, коли вона просить.

6. Підтримуйте успіхи.

7. Діліться своїми почуттями.

8. Конструктивно вирішуйте конфлікти.

9. Використовуйте в повсякденному спілкуванні привітні фрази.

 

 

Годинник

Дитяче РАДІО

Погода

Мини-чат
200

Поиск

Архив записей

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Друзья сайта
  • Управління освіти Прилуцької міської ради
  • Міський методичний центр
  • Міністерства освіти, науки, молоді та спорту
  • Усе про освіту
  • ЕЛЕКТРОННА РЕЄСТРАЦІЯ ДІТЕЙ


  • Copyright MyCorp © 2019
    Конструктор сайтів - uCoz
    Дизайн сделан студией ZeroParking